søndag den 3. april 2011

Hård uge!!

Så er jeg tilbage, efter en hård uge i brobygning:
Mandag-tirsdag var jeg på jordbrugsskole i Aalborg, det var helt vildt sjovt! Mandag blev vi vist rundt på skolen og området, efter det trak vi i arbejdstøjet og kom ud for at arbejde med grisene, og de små grise er da bare for søde! Tirsdag gjorde vi rent ved; smådyr, krybdyr, heste, katte og vaskebjørne, til at starte med. Mig og Michelle fik leguanerne, jeg vil vædde med at det var et sjovt syn ;-) Efter det var vi ude ved køerne gjorde rent, og fodrede dem! Og til sidst var vi ude og køre i traktor, det var så vildt!!
2 super gode og fantastiske dage! (billeder kommer senere)


Onsdag var jeg på HTX - højere teknisk eksamen, det var simpelhent så kedeligt!




Torsdag HHX - handelsskolen, det var faktisk helt okay.







Fredag STX - Det normale gymnasie, det var rimlig fedt, og det er jo dejligt når jeg skal derop for at få den uddannelse jeg gerne vil have - nemlig psykolog.











Idag har der været super godt vejr, og jeg har hjulpet min moster med at flytte.
Nu hygger jeg bare med min dejlige veninde Green, og her er 2 billeder fra aftenens gåtur:






Hun er en super skøn og dejlig pige, i aften har vi været ude og gå ellers har vi lagt og set Sex and the city - the movie, og så har jeg spillet en masse sims ;-)

Imorgen skal jeg have skrevet stil, lave lektier og være sammen med kæresten :-)
Dagens outfit:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar