søndag den 27. marts 2011

Weekeden

 Arh, så er der søndag, efter en goood weekend :-)
Fredag tog vi hjem til Stinne og spiste, hvor efter mig og Frederik tog til fest, det var stille, roligt og hyggeligt.

Lørdag tog vi hjem, jeg kom ud og løbe, og så kom min fantasiske veninde Nikoline lige forbi, skøøønt
Hen på eftermiddagen tog vi ned før at hente Stinne, Frederik og Martine, og så videre til Adams 18 års fødselsdag. Goood aften :-)
I dag, kørte vi derude fra ved 11 tiden, hjem for at se Ditte spille håndbold, den bette tøs er sgu dygtig!

Så hjem, lige sove lidt og nu skal jeg vel nok til at rydde op i den svinesti jeg lever i.... Good luck Lea ;-) 




fail Lea..


Vil lige gøre opmærksom på at jeg skal på intro uge i næste uge, så det er ikke sikkert at jeg får tid til at blogge, men så får I det hele i løbet af weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar