mandag den 18. april 2011

Flyttet!!!!

Søndag; Hyggede jeg mig med min mor og søster, vi gik en tur på stranden og spiste is, mmmmh! Til aften tog jeg hen til min bedste veninde Sofie og sov, vi bagte kage og så film hele aftenen, det var rigtig hyggeligt, i sær fordi at vi ikke er så meget sammen mere :-*



De huller har hun selv lavet med sandpapir, kreativt!


Mandag; DET ER SKØØØNT AT HAVE FERIE!!!! Der har været skiiiiide godt vejr og jeg har bare været i super godt humør!:-)
I dag har vi flyttet hele dagen, jeg er så glad for endelig at være flyttet til Bindslev. Jeg har haft en veninde og 2 venner til at hjælpe, rart! Mig og min søster deler "hytte" det bliver hyggeligt, da hun kun er her hos far hveranden weekend! :-b Det bliver godt at falde helt til. Jeg elsker jo at være her i forvejen, så det bliver fantastisk. Selvfølgelig glæder jeg mig til at far og Stinne finder noget hvor hver barn har sit eget værelse!
Glæder mig til i morgen hvor jeg får flyttet Sigurd herhjem, og får de sidste ting på plads.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar