søndag den 10. april 2011

I ♥ THE SUN !




Så er jeg tilbage igen :-)
Mandag tog vi til Bindslev og så tog jeg i klub der. Tirsdag kan jeg ikke huske hvad jeg lavede:-D. Onsdag sov jeg med Kia, jeg var oppe og ride på hendes hest. Vi hyggede os bare! Det gør man jo altid i selskab med hende 




Torsdag tog vi til Bindslev, jeg tog i klub og hyggede der :-)
Hele weekenden har vi været i Bindslev(min fars kæreste bor der med hendes to børn Frederik/Staun og Martine.) og hygget os. Imens min søster og mor var i Norge til et håndbold cup.
Fredag var jeg henne og se på at nogle skønne mennesker øvede musical. Til aften hyggede jeg bare med Hoffmann og Peter:-)
Lørdag tog jeg med Frederik og Peter ud for at fiske, der var Johanne så og vi to hyggede os hele dagen, det var skønt! :-*
Til aften kom Sarah, Mertz, Th og Mark og hyggede :-)
Nu er jeg lige kommet hjem, og er snart på vej til Bindslev igen! Glæder mig til at flytte om 2 uger!



Ps. JEG NYDER SOLEN!!! Tegn på forår, endelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar