lørdag den 5. marts 2011

Party :-b



Fresh, free, fly!


Der er næsten ikke noget bedre, end den første weekend efter skolestart :-) Den fik vi igår, og jeg havde nået at fået skrevet stil OG fysik rapport. Way to go, Lea! Den startede jeg med en fødselsdags fest hos 2 veninder. Jeg gjorde mig klar sammen med Lena, og vi kom da til at se helt okay ud :-b
Det var en super hyggelig aften <3

Lena, er en af mine fantastiske veninder, jeg ikke ville kunne leve uden. Vi har simpelhen så meget tilfælles, og er som skabt for hinanden. Jeg har det altid godt i hendes selskab. Vi griner altid sammen, hun bringer mange smil på mine læber! Ih, jeg elsker hende <3




 I dag vågnede jeg op til solskin og Lena, det var skønt :-) Da hun så var taget hjem, gik jeg i bad og ellers har jeg bare slappet af. I aften skal mig, min mor og søster, hen til an af mors veninder, og spise hjemmelavet sushi, det bliver super hyggeligt. Jeg glæder mig :-)

I morgen regner jeg med at jeg skal hygge med min kæreste :-) og så få lavet nogle af de mange lektier jeg har for :-(

Håber at I nyder lørdagen folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar