lørdag den 19. februar 2011

Søde :-)



Jeg synes lige at jeg ville lave et indlæg til Kia, en af mine dejlige veninder :-*



 Hun er noget af det sødeste, skøreste og dejligste, jeg kender :-)
Sådan en veninde alle bør have. You know, she is one of our kind!

Kia og jeg hygger os altid, lige her på det sidste har vi set en hel masse "Sex and the city" og er der noget bedre end det? Ikke i følge mig ;-)

Vi har faktisk ikke kendt hinanden i forfærdelig lang tid, vi har kendt hinanden i et lille års tid, og begyndte at snakke sådan ordentligt sammen lige før sommerferien, fantastisk ferie med hende :-* Men på så kort tid, kan folk sagtens nå at blive uundværlige og ubeskrivelige for en, det kan jeg love for at hun er blevet for mig. Jeg elsker hende <33333
Kys fra mig til dig Kia :-*




Smukke :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar