søndag den 27. februar 2011

The end :-(

Så er der søndag, og ferien er ovre i morgen. Åha, jeg magter ikke
skole, men det bliver nu godt at se alle de skønne mennesker igen :-) 

Nu har jeg jo ikke blogget siden mandag, så I får det hele lige nu :-b 

Mandag aften var jeg sammen med min smukke, smukke veninde Merete, det var super godt at se hende igen :-) Tirsdag var jeg hjemme om dagen, til aften spiste vi sushi, hjemme ved Stinne. Efter det tog jeg ud til en ven sammen med et par andre og hyggede lidt :-)

Onsdag tog vi op til Stinne, hvor min kæreste kom og sov sammen med mig, det var godt at se ham igen :-)

Torsdag stod jeg meget tidligt op, for at køre hjem, da far skulle arbejde. Senere hentede jeg Kia, og så tog vi til Saw Night ude ved min ven, sammen med min kæreste, Peter, Mark og Frederik, det er i hvert fald nogle skønne drenge :-) 
Vi holdt og vågne til kl. 7, der gik mig og Kia kold, i mens drengene stadig var oppe :-D Vi fik godt nok ikke lov til at sove i mere end 3 kvarter, så da vi kom hjem var vi lige lidt smadret ;-) 


Så fredag gik med at slappe af, sove lidt osv. Om aftnen var jeg til fest ved Kia, det blev lidt vildt og jeg blev fuld.

Lørdag havde jeg tømmermænd, så jeg slappede bare af hele dagen. Lige indtil aften hvor der var indvielse af Peters værksted, det var druk igen og jeg fik vel nok. Hvilket familie havde meget sjov ved ;-)
Efter 2 dages druk troede jeg at jeg ville have vilde tømmermænd, men jeg havde heldigvis ikke nogle, heldige mig!

Så i dag har jeg ryddet op på mit værelse, været i bad, hygget med mine søskende, gjort mig klar til skole i morgen,  ellers bare slappet af :-b

Håber at I har nydt ferien! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar