mandag den 21. februar 2011

Lidt shopping ;-)


I dag har jeg været på en lille smule shopping :-) Da jeg er i pengenød, er det ikke blevet til det helt vilde :-p
Jeg elsker H&M, så det var der jeg fik købt lidt lækkert ;-)

Jeg fik bl.a. købt det her super fede armbånd, jeg er helt vild med det!!!!!!!





Den her top, faldt jeg også for. Den er simpelhent bare rigtig flot, i sær når den er på. Den sidder nemlig super godt, på mig ;-)
Så nu er jeg den heldige ejer af den!
Det er altid fedt at få lidt nyt, men I kender vel fornemmelsen :-)

Men udover shopping, så er jeg kommet hjem til min far igen. Efter en super godt weekend hos min skønne mor og søster, samt moster der bor hos hos lige pt. :-)
I aften skal jeg hen til en af mine bedste veninder, Merete, som jeg ikke ser ret tit.  Så det glæder jeg mig rigtig meget til :-)



De her sko, går jeg og venter på! Og hold da op hvor jeg glæder mig til at eje dem, for jeg synes virkelig at de er vold fede! :-)

Men bare generelt converse er et overdrevet fedt mærke, jeg elsker det, specielt deres sko ;-) Men hvem gør ikke også det??



Håber I nyder ferien fokes, det gør jeg ihvertfald :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar